מה המשמעות של חבילת לפני ואחרי?

תקופת ההיריון היא ללא ספק תקופה מאוד מיוחדת, מופלאה ויש שיגידו אף קסומה. זהו השלב בו נרקמים חיים חדשים בתוך גוף האישה וזהו ללא ספק אירוע מרגש עבור הזוג שעוד כמה חודשים יהפוך להורים טריים. יש נשים שעבורן תקופת ההיריון מתנהלת בצורה יותר קלה וחלקה ואילו עבור אחרות מדובר בתקופה לא נעימה המלווה בבחילות, הקאות, וכד'. אולם, בין אם את שייכת לקטגוריה הראשונה או השנייה, תקופה זו של ההיריון היא מעין תקופת חסד, היות ולא משנה מה יקרה את נראית יפה, זוהרת ושופעת. ההיריון מוציא משהו חיובי ויפה מכל אישה וכדאי מאוד לתעד את התקופה הזו בחייו של הזוג.
הטרנד של צילומי הריון תפס תאוצה בשנים האחרונות וניתן לראות יותר ויותר זוגות המגיעים לסטודיו ומבקשים צילומי הריון של האישה וצילומים זוגיים.
החבילה המושלמת עבור זוגות היא חבילת לפני ואחרי. חבילת לפני ואחרי, כשמה כן היא חבילת צילומים המשלבת צילומים של הזוג בתקופת ההיריון המתקדם וכן צילומים של התינוק לאחר הלידה. כך אתם מקבלים תמונה כוללת של ההיריון ושל התוצר הסופי, שהוא התינוק החמוד, הרך והיפיפייה שלכם.

 

הצילום המקצועי הוא משהו שתוכלו לקחת אותו איתכם ולהתענג עליו לאורך שנים. זו ללא ספק מזכרת נפלאה מתקופה קסומה. מעבר לתוצר הסופי, שהוא סט התמונות המרהיב, אתם גם זוכים לזמן איכות, נטול לחצים, באווירה אינטימית ופרטית, ללא הסחות וכאשר הפוקוס כל כולו עליכם.

 

מחירון לפני ואחרי

-

צרו קשר

לקביעת פגישה
מלאו טופס זה ואצור

לפרטים:

050-4735944
בניית אתרים בוורדפרס לאוס בניית אתרים