עיבוד תמונות בפוטושופ

מאז עבר העולם אל הצילום הדיגיטלי, אנחנו יכולים ליהנות מעיבוד תמונות בפוטושופ, כלומר, עיבוד של התמונה באמצעות תוכנת עיבוד ייעודיות, אשר מאפשרת לנו לשנות את התמונה, לרכך, לטשטש קמטים ואפילו להעלים או להוסיף אובייקטים.

 

קצת על פוטושופ
גם כאשר מצלמים את הדוגמנית היפה ביותר בעולם, ברוב המקרים, התמונה תלך ישירות אל תוכנת הפוטושופ, המאפשרת לבצע תיקונים. גם אם מדובר בצלם הטוב ביותר, בדרך כלל, הוא ירצה לשנות מעט את התמונה, להחליק קמטים, להעלים נקודת חן או אולי קעקוע. רבות דובר על הצרת היקפים של דוגמנית באמצעות הפוטושופ, אך זהו רק חלק קטן ממה שעיבוד תמונות בפוטושופ מסוגל לעשות. הפוטושופ מאפשר לנו למעשה ל"שדרג" את התמונה, לשנות את הבהירות או הכהות, להדגיש חלק מסוים, ליצור ריכוך של התמונה או חדות. הפוטושופ הוא כלי נהדר כאשר אנחנו רוצים לסגנן את התמונה, ליצור מבע וסגנון של וינטג' לדוגמא, כמו תמונה מפעם, או להיפך, להדגיש את הצבעים הבוהקים על מנת ליצור סיפור מודרני יותר, זוהר יותר. אפשרות נוספת שמעניקה לנו התמונה היא היכולת להפוך תמונה לא מוצלחת לתמונה טובה, ואפילו לסרוק תמונות ישנות ולבצע תיקוני צבע והשלמות על מנת שנוכל ליהנות מהם מחדש.
נכון, לא חייבים לבצע עיבוד תמונות בפוטושופ לכל תמונה, ואנחנו בוודאי שלא מתכוונים להצר היקפים, אלא מדובר בכלי נהדר המעניק לנו את האפשרות ליצור תמונות מרהיבות ולהפוך את התמונה למשהו מיוחד באמת, משהו שהמצלמה ויכולת הצילום הטובה ביותר לא תוכל לספק לנו. עיבוד תמונות בפוטושופ הוא חלק בלתי נפרד מעולם הצילום הדיגיטלי, ואנחנו בהחלט יכולים לנצל אותו לטובתנו גם בתמונות ילדים ומשפחה.
אנחנו מזמינים אתכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות צילום ופתרונות צילום ועיצוב, מעיבוד תמונות בפוטושופ וכמובן מחבילות צילום מקצועיות ומרהיבות, לתינוקות, ילדים ומשפחה.

 

הפתעות נוספות

-

צרו קשר

לקביעת פגישה
מלאו טופס זה ואצור

לפרטים:

050-4735944
בניית אתרים בוורדפרס לאוס בניית אתרים